FAQ
Kan ik mijn bestelling ophalen bij een lokale winkel?
Nee, alle online bestellingen die via www.abangane.nl worden geplaatst, worden verwerkt en verzonden vanuit ons hoofdkantoor in Rotterdam, dat een aparte voorraadselectie naar de winkels heeft. Dit betekent dat we de bestelling niet kunnen overbrengen naar winkels of een afhaalservice kunnen aanbieden voor online bestellingen
Wanneer wordt mijn bestelling verwerkt?
Abangane streeft ernaar om goederen binnen 48 uur na ontvangst van de bestelling te verzenden. Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u een verzendbevestiging per e-mail met uw trackinginformatie
Hoe neem ik contact op met uw bedrijf als mijn vraag hier niet wordt beantwoord?
U kunt uw vraag altijd stellen aan info@abangane.nl
Heb ik een account nodig om een bestelling te plaatsen?
Nee, u hoeft geen account aan te maken om in de online winkel te kopen. Als u echter een account aanmaakt, kunt u uw pakket volgen, eerdere bestellingen bekijken en details opslaan, zodat formulieren vooraf worden ingevuld voor toekomstige aankopen.
Waar zijn jullie gevestigd?
Wij zijn gevestigd in Rotterdam, in Nederland
Hoe breng ik wijzigingen aan in een bestelling die ik al heb geplaatst?
No, once an order has been placed and items have been paid for the order is final and you cannot make any amendments. If you have any questions you can send a email to
naar
info@abangane.nl met uw ordernummer en we nemen z.s.m. contact met u op.
Welke betalingsmethode accepteert u?
We accept PayPal, Ideal and credit cards.
Hoe ontvang ik meldingen als er nieuwe items in de winkel zijn?
Meld u aan voor de mailinglijst en u bent de eerste die op de hoogte is van nieuwkomers
Wat moet ik doen als ik een defect artikel in mijn bestelling ontvang?
Het spijt ons echt als u een defect artikel heeft ontvangen.
Stuur het artikel zo snel mogelijk naar ons terug, zodat we dit voor je kunnen regelen met een ander artikel, tegoedbon of terugbetaling.
Wat moet ik doen als ik mijn bestelling nooit heb ontvangen?
Stuur uw bestelling met het ordernummer naar info@abangane.nl, dan nemen wij contact met u op
z.s.m.
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Tussen 3 en 5 werkdagen in Europa. Internationale bestelling tussen 8 en 15 dagen.
Hoe zorg ik ervoor dat ik de juiste maat bestel?
You can find a size chart next to the item your ordering.
Servicevoorwaarden
Verzending
Abangane streeft ernaar om goederen binnen 48 uur na ontvangst van de bestelling te verzenden. Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u een verzendbevestiging per e-mail met uw trackinginformatie
Land Levertijd Verzending
Nederland | 2 werkdagen
Europa | 3-5 werkdagen
Buiten Europa | 8 - 15 werkdagen
Return policy
We garanderen een volledige terugbetaling van de geretourneerde artikelen en geven een terugbetaling of winkeltegoed. Alle geretourneerde artikelen moeten voldoen aan het volgende om in aanmerking te komen voor terugbetaling of omruiling:
- Alle artikelen moeten binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling worden geretourneerd. Retourzendingen na deze periode worden alleen naar eigen goeddunken geaccepteerd.
- Alle artikelen moeten ongedragen en ongewassen zijn.
- Alle items moeten alle originele Abangane-labels nog bevestigd hebben en in hun originele verpakking zitten.
- Artikelen die in onze sale zijn gekocht, kunnen niet in onze winkel worden geretourneerd.
- Uitverkoopartikelen kunnen niet worden geretourneerd of terugbetaald.
- Houd er rekening mee dat tijdens verkoopperiodes de levering langer kan duren dan normaal en dat zendingen alleen op Europese werkdagen worden verwerkt.
- Abangane behoudt zich het recht voor om retourzending te weigeren van elk product dat niet aan deze voorwaarden voldoet
Het is de verantwoordelijkheid van de klant om ervoor te zorgen dat het artikel / de artikelen naar ons wordt teruggestuurd en het is hun verantwoordelijkheid om eventuele verzendkosten voor het retourneren te dekken.
Om het artikel terug te sturen, vult u het retourformulier die u bij uw bestelling heeft ontvangen en terugstuurt naar het betreffende adres. Volledige instructies voor het terugsturen van een item staan op het retourformulier. Abangane is niet verantwoordelijk voor items die verloren zijn gegaan in de post, dus zorg voor een bewijs van verzending, dit zal uw trackingnummer bevatten. Als u ons nodig heeft om dit te onderzoeken, vermeld dan dit nummer. Het kan 14 dagen duren voordat alle geretourneerde artikelen zijn geïnspecteerd en op uw afschrift kunnen worden weergegeven.
Verloren of beschadigde item (s)
Abangane zal zich inspannen om de bestelde artikel (en) in goede staat te leveren. Wij zijn niet verantwoordelijk voor eventueel ontbrekende of beschadigde artikelen veroorzaakt door het bezorgbedrijf. In het geval dat de geleverde artikel (en) beschadigd of niet compleet zijn, verzoeken wij u zo spoedig mogelijk contact met ons op te nemen.